Edaa01 Minikbiranneem kesesi yuvarlak banada kız gibi geldi ama henuz küçük te kesedende yanilma olabiliyor
rabisskocc Minikbiranneem benim 10 haftalıkken herkes erkek dedi 12de kız çıktı 25im hala kız 😅pekgüven olmaz bence
umrumdadegil Minikbiranneem henüz çok küçük ama erkek diyeceğim tekrar gittiğinde atarsan yine bakarım 🥰
Edaa01 Minikbiranneem evet sizi cok iyi anlıyorum benimde ikinci ama benimde icime hislerime hep kız doğuyor anneler hisseder bence makas bıcak testide yapmışlardı bana makasa oturdum yani doktor kız dese hic şaşırmam😂
Minikbiranneem Edaa01 ben de kız hissediyorum yüzük testinde kız çıktı benimde ilk çocuğumda kız herkes inşallah erkek olur diyo diye kimseye bişey demiyorum ama eşimde kız diyo 😂
Edaa01 Minikbiranneem yüzük testide yapmıştım oda dönüyor ama nekadar dogru bilmiyorum😁 önceki hamileligimde hic denememiştim