Selvanur4141 Edaa01 bugün gittim gördük ve tahminde bulundu yüzde 65 erkek dedi ve hamile olduğumu öğrendiğim de ilk hissin erkekdi💕🙂değişmez ise bakalım
aslip7 Edaa01 haftaya randevum var çarşamba gününe şu an 11 haftalığım. İkili tarama için gideceğim umarım cinsiyeti de söyler doktorum çok merak ediyorum
Edaa01 Panioku ay ne güzel erkenden söylemeri şanşlıymışsınız valla keske herkez sizin gibi doktora duşse😄
Gulsh61 Panioku ayy bende hep erkek diyorum ismini bile buldum kız derse heralde cok üzüleceğim allahıma güç gitmesin en başta sağlıkla gelsin tabı ama erkek anası olmak isterdim yanı :) aslan koyacaktım adınıda tam aslan burcuda oluyor bende aslan burcuyum :))) 8+3 den gidiyoruz ınsallah
Panioku Gulsh61 canım bizimde ismi aslandı ama kıza döndü 🤣 eşimim soyadı ile uyumlu hep bi Oglım olsun adı aslan olsun dermiş bize nasip olmadı size olur inşallah
1fatma_nurr yenidenanne34 cnm bende 12 haftaya girdim bugün kasıklarımda bazende belime vuram adet ağrısı gibi bir ağrı car 20 dakka geçiyor geri başlıyor geciyor sendede oluyormuydu en cokda ayakta durunca oluyor
1fatma_nurr Edaa01 cnm bende 12 haftaya girdim bugün kasıklarımda bazende belime vuram adet ağrısı gibi bir ağrı car 20 dakka geçiyor geri başlıyor geciyor sendede oluyormuydu en cokda ayakta durunca oluyor
Edaa01 1fatma_nurr benim kasık agrım oluyor özelikle geceleri gündüz bir sorun olmuyor iyiyim ama gece olunca kasık agrılarım başlıyor şişkinlik alıyor beni su icsem dahi kendime davul gibi geliyorum
1fatma_nurr sutlukahve cnm bende 12 haftaya girdim bugün kasıklarımda bazende belime vuram adet ağrısı gibi bir ağrı car 20 dakka geçiyor geri başlıyor geciyor sendede oluyormuydu en cokda ayakta durunca oluyor
sutlukahve 1fatma_nurr bende öyle olmuyor da ayakta durunca özellikle yürüyünce kalçama ağrı giriyor birkaç gündür 🥲
Zynp12 Edaa01 12+2 den slm hafif bı sırt ağrım arada kasıkta batmalarim oluyir sizlerde de oluyormu.Cinsiyet için daha gitmedik ayın 11 inde randevum var hem ikili tarama hemde gösterirse kendini cinsiyet öğrenecez ❤️
1fatma_nurr Edaa01 aynıyız canım benimde akşamları başlıyor ağrılar şükür 2 gündür yok ama acayip şişlik var karnım sabki 6 aylık oluyor özelikle meyve yeyince daha cok oluyor akşamları
Gokce319 Edaa01 Güzel gidiyor hiç mide bulantım falan olmadı şuan 10+6 yım aslında son adet tarihine göre ama doktora göre 11+6 bakalım haftaya gidicez bizde geldiğinde net olarak cinsiyetini söylücem dedi heyecanla bekliyoruz ☺️☺️😂
neeesee Bende 12+0 bugün cinsiyetimiz erkek baya netti benim yüzde 80 civarında dedi. Ben bebeğimi görmediğim zaman çok merak ediyorum sizler ne yapıyorsunuz birde rahim perdem var serklaj olacağım bir hafta sonra
Edaa01 neeesee ya hayırlısı olsun inşallah cnm cinsiyeti öğrenmeden hurafeler denedin mi😁 denediysen hangileri tuttu cnm