Kubra_003 Bebeğimin gelisimi 5 haftalikta kalmış kese 8 haftalik olmuş ayni veya benzer durumu yaşayan var mı? Yarın kürtaj olucam
Selinmoon Kubra_003 benim de öyleydi kesem hiç gelişmedi 6 haftada kaldı .ve kalbi durdu Kürtaj zor değil sadece o psikoloji insanı etkiliyor .
Meerrii Kubra_003 Benim bebeğin kalp atışı vardı ama kese gelişmedi bekledik corasprin kullandık ama ilerleyen zamanlarda lekelenmem oldu sonra kanamaya döndü ama düşmedi bebek sonra kalbi durdu karnımda kürtaj oldum.
Musemma06 Kubra_003 ona ben bişey diyemem doktor daha iyi bilir adet tarihinze göre kaç haftalık peki