Ilaydaaaa 37 den itibaren alttan muayene yapılması normal mi sizce her seferinde canım acıyor sizde nasıldı
Deryagul Hiç duymadım şuan 38+2 deyim ikinci gebeliğim olmadı alttan muayene.ilk gebelikte sadece çatı muayesi oldum bir kere onun dışında olmadı hic