Kızlar sona doğru yaklaşırken 4 yanımı doğum korkusu sardı. Kimsenin doğum hikayesini okumuyorum, izlemiyorum, dinlemiyorum ama düşündükçe içinden çıkamıyorum. Doğumu yakın olanlar siz neler yapıyorsunuz bu konuyla alakalı birde ilk gebelik tecrübesizlik olacaktır illaki..