avannee
Hanımefendi,
Hukuk mezunu değilim ama iibf ve adalet mezunuyum. Pek çok hukuk dalına kendi aldığım eğitim ölçüsünde hakimim. Zaten kamu kurumunda tam da hukukla ilgili birimde çalışıyorum ama takdir edersinizki işim gereği icra hukuku biraz bana uzak. Onun da dersini aldım ama pratiğe dökünce eksik kalıyorum maalesef
Danışmanlık ücreti durumunu tabikii de biliyorum. İcra dairesine itiraz süreci, dava açma süreci, davalı olma durumu falan bunlar emin olun hep yaşadığım şeyler. Avukatım olmadan da hem davacı hem davalı olduğum, dilekçe doldurduğum kaç tane durum var.
Ben kendimi biliyorum. Neyin cevaplandırılıp cevaplandırılmayacağını da biliyorum. Buraya yazma amacım da yüzde yüz hukuki danışmanlık değil; aynı durum başına birilerinin geldi mi örnek öğrenmek.
Yardımcı olmayacaksanız da Çok bilmiş edalarıyla lütfen başlık açtığım konuya salça olmayın. İki yazıdan biri millete danışmanlık ücreti durumunu yazmakla geçmiş