Agustos2024 Kızlar merhaba Lokman hekimde hangi doktora gidiyorsunuz? Ve doğum yaptınız mı bu hastanede? Ben Nihan hanıma gitmek istiyordum ancak hastaneden ayrılıyormuş. Ünal bey var giden var mı memnun musunuz?
Busragul52 Agustos2024 Merhaba ben ünal beye gidiyorum. İyi bir doktor işini bilen bir doktor. Ama soğuk kanlı çok cana yakın ve ilgili değil. Ciddi