Melissssa 29 hafta olduk dün gece korkunç bir sancıyla uyandım önce gaz sandık yalnız 3 defa kustum ve ağrı asla geçmeyin e gaz olmadığını anladım sabaha kadar dayanırım dedim geçtim yatağa bütün gece kıvrandıktan sonra eşim sabahtan doktorumu aradı gider gitmez ultrasona aldılar çok şiddetli kasılmalar ve karında sertleşme var bu da erken doğum ihtimaliymiş nstye bağladı doğum sancıları başlamış hemen tahlil verdi bir tane de ilaç yarım saatte bir çiğnemem gerekiyor şu an sedyeden dinleniyorum çok kötüyüm ağlamaktan bittim artık bebek her hareket ettiğinde karnım parçalanıyor sanki 😣😣
Glcnhsyn Canım çok geçmiş olsun Rabbim sağ salim vaktinde kucağına almayi nasip etsin bende 25 haftaligim benimde plasenta Aşşağıda doktor yukarı çıkar dedi ama bu ihtimal olabiliyormu😢