havakervan Tam 36 haftalık oldum suyum geldi hastaneye gidiyoruz. Allah rızası için dua edinnn Sümmes sebiha yesserah Rabbi yessir duasını okur musunuz
Deletedmom_85 havakervan rabbim hayırlı olan neyse kolaylıkla inşirah ferahlığıyla onu nasip etsin inşallah
Linatkgl havakervan ah kuzum rabim yar ve yardımcın olsun erken olmuş inşşah kilosu iyidir sağlıcakla dönün
havakervan Doğurdum kızlar Allah razı olsun normal oldu 2800 şu an kucağımda Allah hepinizi bir avazda kurtarsın inşallah 🤲🥰
M198935 havakervan maşallah canım Allah analı babalı büyütsün ne guzeel sağ salim kavuşmuşsunuz darısı bize olsun inşallah
havakervan Esyyyyyyy Kendi sancınla doğurdum 7 saat içinde ama normal doğum gerçekten çok zor bir şey çok şükür her şey yolunda gitti dikişlerin var onlar biraz zorluyor
Esyyyyyyy havakervan bende normal doğum yapmıştim çok korkuyorum o yüzden ikinci plansız hamilelik şuan 🥹