Merhaba Arkadaşlar
Ben 4. Ayımdan beri hindistan cevizi ve badem yağı sürüyorum dönüşümlü olarak göbek bölgeme ve göğüs kısmıma. Şu anda 6. Aydayım hala sürmeye devam ediyorum ama şöyle bi sorun var. İlk sürünce çok güzel kokuyo yağlar ama durdukça, 5-6 saat sonra ağır kokmaya başlıyor. Hatta atletimi yıkamama rağmen kokusu çıkmıyor. Bazen eşim bana yaklaşınca ya bu yağlar çok kokuyo diyo. Haklı da aslında 😕 ama gidip pahalı pahalı çatlak kremleri mi alcam şimdi. Sizinde böyle ağır kokuyor mu ya da koku yapmayan başka ne sürebilirm. Mesela vazelin yeterli olur mu ya da nivea kremler zararlı mı. Tecrübesi olan varsa, paylaşırsa sevinirim.💐