Paronayanne Kızlar ya uçuğum çıktı . Antibiyotik krem sürebiliyor muyuz bu dönemde . Ya da başka önerisi olan var mı
mhmtsmy Paronayanne bişey olmaz ,bişey yapmanıza da gerek yok kendiliğinden geçer .ben de öyle olmuştu
ekc Paronayanne Çörekotu yağı tabsiye ederim, günde 5-6 kez sık sık sürün hızlıca kuruduğunu görürsünüz 🌸
Maviev35 Bana doktor sürme demişti, tentürdiyot ile temizle dedi. Bir de ben magnezyum almadığım zamanlarda uçuk çıkıyor.
Paronayanne Maviev35 ben 15.haftadayım henüz hiçbir ilaç vermediler . Sanırım bağışıklığım düşüyor galiba çok teşekkür ederim