İkinci normal doğumum olucak 32 haftalığım hamilelik sürecini sevmiyorum sürekli hasta gibi hissediyorum bir an önce doğsun diyorum ama sağlıklı doğsun vaktinde olsun diyorum biryandan da
Sancılarım ilkimde çok şiddetliydi o yüzden korkuyorum o ağrıya tine dayanamam diye sezeryan istiyorum diye bağırmıştım da 😅😅panik oluyorum beklemek ve tam ne zamamn bitiyor süreç tam emin olamamak daha bir panik yapıyor