atasoyozge61 Kızlar bilenler cevaplayabilir mi 37 haftaya kadar çalışabilir raporu aldım 37 haftaya kadar çalıştım şimdi çalışamaz raporu alıp iş yerine vermeye gerek var mı
Pnrnur58 atasoyozge61 bugun ben 37 haftadan çalışamaz raporu istedim dr dan gerek yok dedi sistem otomatik onaylıyo dedi ama e devletten baktım gözükmüyo