3438FG evet benim de aklıma geldi ama sonra prilam içmediğimi hatırladım hamileliğimin başından beri kullanıyorum fazla mide bulantım ve kusmalarım olduğu için hani ondandır dedim. Yine de çok teşekkür ederim bir kez kusmakla olmaz demi dün duş aldım üşüttüm sanırım İshal de ondan olabilir