Sessizlik-21 12haftalik hamileyim doktorum gecen hafta devm etmemi soylemisti ama yinede burayada sormak istedim siz kac haftaya kadar kullandiniz demir ilaciniza nezmn basladiniz teskkrler
Tubakaba Sessizlik-21 14 e kadar kullandım vitamine bir de kan ilacına başladım 20 haftalık şuna onlara devam ediyorum
Rabiul Sessizlik-21 11. Haftadayım hatta ultrasona göre 12. Haftadayım pazar günü bitmişti doktoruma sordum devam dedi yeni kutu aldım bende
annelik_4 Sessizlik-21 12.haftaya kullanılıyor ama ben sağlık ocağına geç gittiğim için 15.haftamda doktor kesti halbuki kadın doktorum bana devam demişti sağlık ocağına gittiğimde aile hekimim kestirdi
Sessizlik-21 annelik_4 Allah Allah napsam bnde devm mi etsem ozmn ya gecen hamileligimde bnde 12de birkmistim sanirim simdi 14e kadar devm edeyim olmassa
Mervikk Sessizlik-21 ilk 3 ay kullanılıyor canım sonraki 3 multivitamin kullandım. 7. Ay itibari ile de kan tahlili yaptı düşük olan vitaminlerimi verdi B12 Demir magnezyum folik asit şu an onları kullanılıyorum 31 haftalığım ( folik asiti kendimi halsiz ve yorgun hissettiğim için düşük dozda verdi)
e-dzgn Sessizlik-21 Bende 12. Haftaya kadar kullandım balık yemediğim için balık yağı ve vitamin yazdı. Daha devam etme dedi kontrole gittiğiniz de doktorunuza danışınız
Newmommyy Sessizlik-21 12. Haftada folik asiti bıraktım ama multivitaminin içinde var. Her gün içiyorum.