Kızlar 21+2 oldum. Dün akşam buzdolabının üstünden 3 tane borcam üstüme düştü. Acile gittim röntgen çektiremedim doktor muayene etti baş parmağım kırılmış. Çok ağrım oluyor atele aldılar. Başına böyle bir şey gelen var mı ne kadar sürede iyileşir acaba? Yürümekte zorluk yaşıyorum çok üzülüyorum