Seyda-Koc beşinci gün embriyosu tek transfer oldum. 8. Gün leke geldi doktorum daha idrar için erken dedi 11. Gün yine leke geldi idrar da yapma dedi direkt kan verdim canım. Bu arada pozitiften sonra içimde kalmasın diye evde test yaptım biliyorum onsıra hamile olduğumu ama kaset test bildiğin silik çıktı 😅 yani günlerini düşünerek strese girerek değilde bebeğinle konuşarak geçir olumlama yap sürekli acaba tutundu mu diye düşünme 😇 Allah ın takdiri inşallah bebeğin seninledir. Leke dışında da hiçbir belirti yaşamadım