filizmom Selam kızlar, hastane için hediyelik yaptırdınız mı? Çikolata ve bi hediyelik düşünüyorum ama kararsızım. Yapanlar fotoğraflar paylaşsa da bize fikir olsa 😍
tugcesakzci filizmom Trendyoldan ayıcık mumlardan aldım pleksi kutu ile beraber kutuyu süsleyip onu dağıtacağım 👌
Yenianneperci35 filizmom merhabalar:) ben yaptırmadım isimli çikolata ve lokum vereceğiz:) bir de 40 çıktığında mevlüt yapmayı düşünüyoruz o zaman dağıtırız diye yeltenme dik:) şehir dışında olduğumuz için hastaneye gelen olmaz
MelteM2cck filizmom fotoğraf paylaşım yapamadım ama ben Lavanta kesesi yaptırdım, Eyüp sabri tuncerin kolonyası aldım Ve kahve dünyasından çikolata alcam son an
baab1 filizmom Eminonu şarkhan dan ayıcık mumla mıka kutu adet 6₺ den aldım Çiçek mumuda kutusuyla 5₺ den aldım. Birde kolonya şişesi aldım oda 4₺ den🤭 fiyatlar dısarıya gore cok cok iyiydi
filizmom Yenianneperci35 ben de bebiktom biraz ele avuca gelene kadar mevlit okutmayayım gelecek olan hastaneye gelsin evde darlamasınlar derdindeyim de 🙊
Yenianneperci35 filizmom yaa çok haklısınız aslındda da benim hastaneye gelecek insan çok az🙈 bir de kendi evimde değil de hem annem hem kayınvalidem okutacak evlerinde öyle olunca biz de böyle düşündük:)
Esenha Instagramdan damla aventten yaptirdim mum guzeldi 25 tane en az yapiliyo 10 tane hastane cantasina koydum gerisini sonrasinda hediye getirenlere veririm dedim 4 gune kargoladi guzeldi
tugcesakzci Minigiim-vebenn52 150 TL’ye falan denk geldi sanırım hemen hemen kargosuyla falan ben 20 adet aldım mumlardan da kutudan da fazla yollamışlar kırılma vs yaşanırsa diye
Esenha Minigiim-vebenn52 ben gecen ay aldigim icin fiyat degismistir sorun teneke kutu daha pahali oluyor zaten ama ben ozel birsey olsun hatira kalsin sevdiklerimde istedim kimsenin yakmaya kiyamayacagi bir mum zaten. Baska daha uygun fiyatli urunleride vardi instagramdan sorun donerler
tugcesakzci momguzide ayıcık mum yazarsanız bir sürü model çıkıyor adetlerine göre fiyatları değişiyor. Pleksi kutu içinde mika kutu yazabilirsiniz. Link paylaşımı yasak maalesef 🙏