genc2kizannesi Byzaaks 30 haftalıkken gittim 3 hafta sonra dedi 31 haftalık olduk 2 hafta sonra gidicem
karaguzelirem_ Şuan 30+5 haftalığım perşembe günü kontrolüm var 32.haftamda ise nst bağlayacağını söyledi doktorum bundan önceleri 5 haftada bir gidiyordum kontrole 32 den sonra 15 günde bir çağırırım demişti
Byzaaks @“Bmbe21” benimde ilk hamileliğim de nts ye 32 de bağladı ama bunda nasıl olur bilmiyorum bu sezeryan olacak ama doktor daha bişey söylemedi bile
Byzaaks @"tugcesakzci"ben cuma günü 30+1 olarak kontrole gideceğim de ozaman beni bidaha 32 de mi çağrır ☺️
Derinnmom Byzaaks ben 30+2 de gittim doktorum bundan sonra 2 haftada bir geleceksin demişti, simdi 33+1 cumartesi gittim nst girdim ilk kez 😍 2 hafta sonra gel dedi