Hasibe9696 bende gidiyorum canım, Ankara da oturmuyorum ama ora takipliyim doğumumu Allah nasip ederse orda yapacağım, 2021 de de gazi de doğum yaptım. Genel olarak hastane ve doktorlar iyi. Sadece hastane binası biraz eski. Özel oda tutma imkanın var ve proflara muayene de olabilirsin ücretini ödersen