Bmbe21 Canan hanımdan hiç memnun kalmadım. Kist şikayetiyle gitmiştim hamile olduğumu öğrendim. Beni azarlar tavırda konuştu çok moralimi bozdu hamile olduğuma sevinememiştim bile. Tekrar kan vermek için gittiğimde değerimin iyi olduğunu söyledi folik asit verdi. Bu benim ilk hamileliğim ne yapmalıyım ne yapmamalıyım, kaç haftalık hamileyim diye sorduğumda 5′ten az olabilir diyip gönderdi bir daha da gitmedim