Swan97 Kızlar gittim doktora keseyi henüz göremedik benden progesteron için kan tahlili aldı. Gerekirse fitil başlatacakmış. Bir de düşük doz corasprin başlattı varislerim sebebiyle
Gulsenorhan 6.haftadayım 27 aralıkta öğrendim keseyi gördük ancak 2 hafta sonra kalp atışını duymak için gideceğiz inşallah☺️
Nurglsari FATMA1234yokkan ben geçen hafta keseyi gördğm yani beş haftalığa girdiğimizde doktor 15 gün sonra gelmemi söledi oda 7 haftalığa denk geliyo canım
FATMA1234yokkan Nurglsari bende keseyi görmeye gittiğimde 5 haftalıktı 2 hafta sonra gittim 6 haftalık dedi kalp atisi daha yok dedi bende geç döllenme mi dedim bilmiyorum dedi
Nurglsari FATMA1234yokkan bebeği görmeden bişi diyememiştir. Muhtemelen ama yedinci haftada kesin çıkıyo sanırım
Mommy-Mommy Ben de 4+6 yım. Haftaya Salı gideceğim doktora çünkü bir önceki gebeliğim boştu ve çok yıprandım doktor doktor gezmekten. Bu sefer acele etmeden gideceğim ki net olsun her şey☺️
Swan97 K-1997 yok bebişim karından baktı. İlk etapta hemen vajinal bakmayalım gerek yok dedi. Bir de rahmim tersmiş 😱 eski doktorum çok ilgisizdi hiç böyle bir şey söylememişti bile
Swan97 K-1997 kesinlikle öyle. Bu sefer prof birine gidiyorum Diyarbakırda. İnşallah bu sefer sağsalim bebişlerimize kavuşuruz
K-1997 Swan97 çok şükür güzel haberlerle geldim bebeğimin kesesini sağlıklı bi şekilde gördüm doktorum herşey yolunda dedi yarın da aile hekimine kaydettiricem kendimi haftaya perşembe de inşallah kalp atışını duyucam
K-1997 Swan97 ecopirin verdi bana da kan sulandırıcı bi tane düşüğüm olduğu için sen ne durumdasın kuzum
Swan97 K-1997 o kadar sevindim ki 🙏🏻 bu sefer beraber kucağımıza alıcaz birlikte isim seçicez cinsiyet öğrenicez 🙏🏻
K-1997 Swan97 evet evet ya çok şükür Allah isteyen tüm kullarına nasip etsin birlikte ilerliyoruz süper 🤩 aldıklarımızı bile fikir amaçlı atarız birbirimize @Sedoliko sen naptın kuzum
Sedoliko K-1997 ben Salı gittim , keseyi gördük. Kalp atışı içinde 2 hafta sonra gel dedi. Ama bir sıkıntı var Tsh değerim düşükmüş. Onun için dahiliye ya da endokrine görün dedi. Yarın gideceğim hayırlsıı ile 🥹