Midwife10 Kızlar 35-4 üm bugün kontrolüm vardı doktor 38-5 e sezeryan günü verdi. Bana epey geç geldi bu tarih o zamana kadar bebek çok baskı yapmaz mı ya dikişlere birşey olur diye çok korkuyorum
Nazany Midwife10 benim dikislerim alindi 36 haftada şuan açıklık bile yok bekliyorum yarin 38 olacağız