38+6 haftalığız normal doğum bekliyordum epidural alıp olacaktım ama diş ağrım kaç gündür gecmıyor ağzımı birbirine degdıremıyorum normal doğum da ıkınma vs nasıl yapıcam tüm guvenım gitti kendıme ıkınmayı deniyorum diş sıkmadan yapamıyorum spinal sezaryen mı olsam diyorum ama korkuyorumda akıl verin nolur