sevalciftci benim 6 haftalıkken kanamam başladı kahverengi şekilde bebek kalp atımı vardı yerleşme olabilir denildi genede progestan başladı doktorum 7 haftalıkken de bir sıkıntı yoktu kanamam da durmuştu 7+5 ken gittim tekrar kontrole ama 7+3 te kalmıştı bebek kalp atımı yoktu hiçbir belirtisi de olmamıştı sana vereceğim tek tavsiye olumlu düşün olumluyu çağır. Ben hep kaybedicem dedim bişey olucak dedim içimden hep öyle geçiyordu his midir bilemem ama bu zamana kadar bişey olmadıysa ikili taramalarında sorun yoksa canını hiç sıkma . Genelde sağlıksız gebelikler bu şekilde sonlanıyor