Anonimooooo Selâm 🥰Yerleşme kanaması geçiren oldumu?Nasıl ve ne zaman oluyor?Hiç bi bilgim yok her hamilelikte mi oluyor?
beysenyil Oğluma hamileliğimin başında bende olmuştu , reglim 2 gün gecikti sonrasında o gün kahverengimsi pembe gibi bir akıntı gelmişti. Leke gibiydi sonra kan testi verdiğim de 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim ☺️
Melike-1414 İlk hamileliğim de olmadi bu hamileliğim de Adetime 6 gün kala 3 gün az bi sekilde kahverengi akintim oldu sonrasinda hamile olduğumu öğrendim.
Anonimooooo Melike-1414 teşekkür ederim canım benim geçen ayın 2 si renglim oldu bu ay 1 Ocak rengl vaktimdi rengl olmadım 2 gün gecdi test negatif oluyor sonra testi burakib gittiğimde geri döndüğümde silik çizgi var hamilelik belirtileri var ancak yerleşme kanamasi yaşamadım