Merhaba ben dahiliyeye gitmiştim 18 aralıkta baya ağır griptim kanlarıma falan baktı tsh’de bakmıştı 1.52’i çıkmıştı özel hastaneydi doktor ilaca devam et her ay kan ver dedi neyse sağlık ocağı da rutin testler için kan istedi oda tsh bakmış 29 aralıkta 3.690 çıkmış ilaç kullanıyorum hafta içi 25 mg hafta sonu 50 mg ona rağmen neden bu kadar yükselmiş hemde 11 günde sağlık ocağındaki sonuç mu yanlış anlamadım bu durumu yaşayan var mı ?