Benim bebeğim de karın çevresi 2 hafta geriden geliyormuş. Takvime göre bugün tam 38. Haftamdayım bana da 36. Haftamda söylemişti doktorum bunu. Haftalık takiplerle sorun olmadığını 2 hafta geride olmasının normal olabileceğini birazcık minyon bir bebek olacağını söyledi her bebek 4 kg olucak diye bir şey yok. Biraz da anne baba genetiği ile alakalıymış. Yani 2 hafta geride diye bie sorun görmedi suyu normal doplerin normal dedi ve 6 ocağa sezaryen günü verdi en son kilosu 2.900 dü geçen cumartesi. Bu cumartesiye kadar 3100 olsa 2800 falanda doğsa normal yani doğduktan sonra alır inşallah kiloyu toparlarız bi an önce