Ayseguul Hamileyken araba kullanmanın bir sakıncası olur mu sizce? Yada kaçıncı aya kadar kullanmalı?
Diyetisyen Ayseguul ben 37 haftama kadar kullandım ama sonra gözüm yemedi valla ara ara sancılarım olunca şimdi 2 haftadır kullanmıyorum
ElifErdoanSarolu Ben son ayda bıraktım rahat hareket edemiyorum sagi solu kontrol ederken hem de riske atmak istemedim kendimi ama bir sınırlandırma var mı onu bilmiyorum
zynpnil Bende çalışıyorum arabasız işe gidip gelmem çok zor 27. Haftamdayım ve kullanıyorum genelde doktorlar 32 den sonra önermiyormuş. Ama izne ayrılsam bile hastaneye vs gidip gelirken kullanmam lazım hafta içi ilgilenecek kimse olmadığı için.
deletedmom6295 bu konuda düşüncem sabittir. evet kendimizi ve bebeğimizi öncelikli düşünüyoruz amatrafikte yaşanabilecek tansiyon düşmesi ani heyecan stres vb sebeplere reaksiyon gösterme süremiz başkalarının canını da tehlikeye atmamıza sebep olabilir. gebelik başından beri kullanmıyorum ne zaman tekrar hormonlarım dengeye girer o zaman geçerim direksiyon başına.