Merhaba kızlar, 24+2. haftamdayim. Günlerdir araba araştırmaktan kafam çorba oldu. Forumda daha önce yazılanları da okudum fakat kafam daha da karıştı.
Nispeten ağır olmayan, tek elle açılıp kapanabilen, puset içindeyken rahatça kapatabileceğim ve tekerleri büyük (soğuk bir ülkede yaşıyoruz ama doğum Türkiye’de olacak) bir araba arıyorum. Öneri ve deneyimlerinize açığım çok teşekkürler şimdiden 👶🏼