Yokmuş gebelik kızlar herhangi bir hastalık rahatsızlık da görmedi doktor hersey normal dedi sadece geç yumurtlamışsın onu görüyorum ondan kaynaklı olabilir dedi ama 22 günde gecikir mi ya 🤦🏻♀️ tarlusal verdi beta sonucu cıkınca ben arıyxam seni kullan diye dedi