21 haftalık iken girmiştim doktorum gerek görmedi bir sorun olsaydı görürdüm dedi ama benim içim rahat etmedi iyikide girmişim 40 dk boyunca bebeğimi detaylıca gördüm inceledik ve detaylımı yapan profesör çok ilgili güleryüzlüydü bize renkli ve siyah beyaz herseyini gösterdi anlattı şurası kalbi burası kulağı burası idrar torbası gibi gibi