Aslihan-ozkan Kendini mutlu etme açısından. Çocuk yapar gibi görev halinde yapma vücudunun onada ihtiyacı var. Bedenin mutlu olsun :)
Ummu__Meryem Aslihan-ozkan yani pik gunlerde oyle yapiyorum kizim var Allah herkese nasip etsin atak doneminde uykusuzluktan yanimda yatmaya alistirdim aramizda uyuyor gece 3_4den sonra o saate kadar yataginda uyuyor uyanip beni babasini gormeyince ciglik kopariyor boyle oluncada her gun yada gun asiri iliski bazen olmuyor bu yuzden sordum kuzum💞
Ummu__Meryem umrumdadegil evet degerlendirdim cok sukur yani bilmek istiyorum arkadaslar regle kadar gun asiri iliski oneriyorlar yani hamilelik yumurtlamada oluyir bildigim kadariyla tutmussa artik iliski olmasa olmaz mi?
umrumdadegil Ummu__Meryem evet yumurtlama günlerinde oluyor bebek tutma ihtimali onun dışında yok. Arkadaşlar belki 2. Defa yumurtlama olur diye söylüyorlardır yani yapamıyorsan zorlama canım
Aslihan-ozkan Ummu__Meryem Allah bağışlasın kızınla ilgilen sen kafana çok takma diğeride ne zaman gelmek isterse artık diye düşün
Aslihan-ozkan Ummu__Meryem hem belki 2. Kere yumurtlarsın bilemeyiz ki illa çocuk niyetinede yapma sen normal ilişkini yaşa. Ben terapi aldım geçen at bana aynen böyle söyledi kadın. Sen kendini mutlu etmek için yap görev gibi değil dedi
mombarbie_ Ummu__Meryem artık size kalmış bir durum değerlendirmeniz gereken günleri degerlendirdiniz zaten
busssbusss Günleri değerlendirdiyseniz çok iyi, inşallah tutar. Gün aşırı ilişki ikinci yumurtlama olursa öneriliyor. Ben sonrasında gün aşırı dikkat edememiştim ama çok şükür ovulasyon zamanında değerlendirdiğim üç günde tutmuş ❤️
Ummu__Meryem busssbusss anladim kuzum cok tesekkur ederim evet bir kere tutsa bile yeterli ne zamandir bekliyorum da