Zeynepkrkytlli Arkadaşlar 1aydir filan böyleyim yok mu benim gibi biri 30lu haftalarda normal ama bu haftalarda tek ben miyim kendimi çok kötü hissediyorum bazen Sürünüyorum magnezyuma da geçmedi hiçbir şeyle de gecmiyo
Annevekizi Zeynepkrkytlli 27+1 iz bugüne kadar olmayan ağrı ve topallama yuryememe şuan baslado çok kötü bişey Allah yardımcımız olsun benimde geçmiyor 3 haftadır çekiyorum sizin çok erken başlamış 🥺🫶
_1-2slmgmz Ben de öyleydim doktorum magnefest diye bir magnezyum ilacı vermişti. Onu düzenli kullandım ve sürekli uzandım oturmak ve ayakta dikilmek yasak dedi.tempolu yürüyüş yap demişti ama ben çok yürüyüş yapamadım genelde uzandım.1 haftada geçti
Zeynepkrkytlli _1-2slmgmz zaten çok ayakta duramadigim için genel olarak oturuyorum yatıyorum Ev iyice dağıldı ortalığı topluyorum ama supuremuyorum içimden de batiyo Sizin kaç haftada baslamisti
Zeynepkrkytlli _1-2slmgmz buna da dikkat ediyorum ama gecmiyo demin ağladım sinirden Önceden sağ ayağima yüklenip topalliyodum iki gündür sağ ayağima da kramp giriyo napicam ben böyle 🥺