beyhan3678 Busus sabah kahvaltı yaparken içeceksiniz ama diyelim mideniz bulanıyor öğle veya akşam da içebilirsiniz
Birminikannesi1 Busus başından beri tok karnına kullanıyorum hiç duymadım aç icildigini sen karıştırmış olabilirmin kan ilacını miğde bulantısı kusma yaparsa tok alabilirsiniz diyorlar o farklı bir ilaç
Gncsng-01 Kızlar kaç haftalıkken decavit kullanmaya başladınız yada doktor ne zaman tavsiye etti ben 13+3 oldum
Edaacar-ozkan Gncsng-01 12. Haftada başlatıyor doktorlar genelde senin çoktan başlamış olman gerekiyordu
Azra8Engin Busus ben kullanıyorum gün içinde 1 tane aç tok farketmez tok karna içersen bulantı yapmaz demişti doktorum. Bulantilarim azaldığı ve unuttuğum için sabah eşimi ise gönderirken aç karna içiyorum. Hemen tekrar uyuyorum bulantı yapmıyor.
Birminikannesi1 Busus o zaman bilmiyorum ama aç karnına icildigini sanmıyorum sen doktoruna yada sağlık ocağına sor garanti olsun yine de
Gncsng-01 Edaacar-ozkan bu cuma kontrole gideceğim en son 9 haftalıkken gitmiştim gidince doktor verir ozaman
birLinaannesi Busus ben dayanamadım kusmaktan.. doktoruma söyledim Vifolic verdi balık yağı jel kapsül şeklinde. Tok karınla içiyorum yemeklerden yarım saat sonra. Gayet iyiyim şu an. Ağır gelmiyor en azından 🥲
e_blue_sky_a Busus tok karına içiliyor. Kim size aç iç dedi ki. Kesmiyor beni decavit. Re genesis max kullanıyorum. Perinatoloji tavsiye etmişti.