Selin_11 ben şehir hastanesinde Hüseyin Oğuz yuvanç a gidiyorum.ebelerde arkadaşlarımda bu doktoru önerdiler. Çok memnunum başından beri. Normal doğum dedi hep ama ne gelen var ne giden . Son 6 güne girdim. Özel hastaenelerde hemen sezeryan diyorlar . Eltim de özelde doğum yaptı ama sezeryan. Bütün özel hastaneler pek uğraşmak istemiyorlar normal doğumla . Bide fiyat meselesi var . Sezeryandan daha fazla ücret alıyor özeller. Siz hangi hastane doktora gidiyorsunuz ?