Cigdemcebe ilknremrh doğumunuz başlamış olabilir hastaneye gitmelisiniz sağlıkla alırsınız inşallah 😇
ilknremrh Cigdemcebe teşekkür ederim yatışm yapıldı 1 cm açıklık var sancim yok ama su geldiği için yatırdılar yarına kadar bi değişiklik olmazsa suni sanci verecekler
Esomami ilknremrh sancin yoksa 2ye kadar bise olmaz ama devletin dogum hanesine gt muayne etsinler randevundada doktora gozukursun bisey yoksa
Zynur16 ilknremrh canım hastaneyi ağrıyıp doktora bağlanmak istiyorum de ben öyle yapıyorum öyle konuşuyorum