-meso- Nur80 nereye giderseniz gidin tekden Nuray aldemir nalbant a gitmeyin 615 TL muayene ücreti vardı gebeliğimşn balından beri ona gittim ama o kadar sorumsuzca davrandı ki takibimi düzgün yapmadığı için böbrek iflası yaşıyordum son bir ayda kapı kapı doktor aradık çok sıkıntıya düştük normal şartlarda ocak başı doğum yapacaktım ama böbreğimi kaybedebilirim diye 37+0 da zorunlu sezeryana alındım üni hastanesinde bizim tekdendeki doktor da ne aradı ne sordu sözde takibimi yapıyodu doğurdum kadının haberi bile yok
Deryaisik 550 den 715 tl ye cikmis yeni bugun gittik. Odak hastanesi, benim doktorum muhammet göçmen. Ersen eraydin bey de cok iyi, ona da gittim
Haticerman Ozel saglik hastanesi Ali beye gidiyorum daha öncesinde 680 TL idi, cuma günü randevu var bakalım yeni fiyatla karşılaşacak miyiz 😔
Nur80 -meso- çok üzüldüm sizin adınıza kimisi aldığı paranın hakkını malesef vermiyor. Şimdi bebiş te sizde iyisinizdir umarım sağlıkla büyütün inşallah 🤲🏻
-meso- Nur80 çok şükür iyiyiz şimdi ama gerçekten dediğiniz gibi bazıları aldığı parayı hak etmiyor birde işin üroloji kısmı var aynı tekden hastanesinde oldu buda doktorun tavrı o kadar kötüydü ki anlatamam o odadan eşimde bende iki gözümüz iki çeşme çıktık hamileyim korkuyorum diyorum doktora kork bencede ama sen önemli değilsin şuan bebek önemli diyor bana üstelik bebeğimle ilgili bir durum yok ona zarar verecek bir durum değil iki laflarından biri ödemeyi yapın yatış yapalım ameliyata alalım ödemeyi öğrenin yatış yapalım o kadar sinir bozucuydu ki çok şükür o günler geride kaldı