Vallahi yaklaşık 17 gün oldu öldüm yeniden doğdum sanki spinal sezeryan oldum ,baş ağrısı karın ağrısı dikişlerin acıması oda yetmez gibi gaz sancısı beni bitirdi yan yatabiliyorum çok şükür duş felan işleri hastaneden çıktığımda oldu zaten. Benim dikişlerim eriyen dikişmiş öyle yani ama evet zor oluyor ama geçiyor şimdide bebek emdi emmedi hem mama hemde beni emiyor zor ama güzel şeyler uykusuzluk hat safhada zaten 😇