Kızlaaağğğrrrrrrr 😭
OGTT sonucu yüksek çıktı ya ağlıycam zaten çok iştahlı değilim günde bir ana iki ara öğün anca yiyorum onda da azar azar. 28.haftanın içindeyim 4kg bile almadım daha ama bebek iki hafta kadar önden gidiyo şekerden muhtemelen irileşiyo yavrum çok moralim bozuldu doktor randevusu aldım da te haftaya anca 😥😥