pnar8007 Kızlar kontorele geldim ama saat 2 de doğuma gireceğim dua edin biraz duygusalım 2 yaşında oğlum sabah arkamdan ağlamıştı ona üzülüyorum
Eda3838 Rabbim sağlıklaa bebişinzi kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏼cinsiyet kz mı erkek mi :) bir de 37 hafta itibari ile erken doğuma grmiyo dmi bende 23 haftama giricem o günleri sabırszlıkla bekliyorm 😍