Emel_34 MomyAsli_ yok bız anlayamayız dr a sorun numarası varsa yazın ona sonuçlarım çıktı diye sızı bılgılendırır arkadaşın dedıdı gıbı başka bıseyden bakıyo
Nur211 MomyAsli_ canım bu e nabızdamı yazıyor bende özelde yaptırdım sonucu cıktı ama yazmıyor benim e nabızda göremedim
zeynonunannesiiii MomyAsli_ Benimde sonuçlarım çıkmış ama böyle sayılar yok görüntüle diyorum yok doktorun kendisi mi sisteminden açması gerekiyor
MomyAsli_ Nur211 Evet e nabızda çıktı perşembe günü vermiştim kanı çalıştıkları laboratuvar belki sonucu erken verdiyse çünkü doktor da çıkması bi hafta bulur demişti
MomyAsli_ zeynonunannesiiii internetten grafiğe bakmaya çalıştım ama bulamadım bi anlayan olur belki dedim ama yok
zeynonunannesiiii Yazmelegi_ yok hani bayan sayılı şekilde paylaşmış ya benim o sayılarda gözükmüyor bazı kişiler böyle sormuş