tatlibebegim_ Zuzuu1 ben hem zayıflamak hemde insülin direncini düşürsün diye kullandım ama gram kilo verememiştim 1.5 ay kullandım
momofmychildren Zuzuu1 ben de kullanmıştım günde bir kere sabah içiyordum o dönem yaklasik 7 kilo vermiştim beslenmeme de dikkat ederek
Arzuss1 Zuzuu1 bende kullandım ama midemi ağrıtmıştı bana ağır geldi doktorum polikistik için yazmıştı kullandığım ayda hamile kalmıştım
Semagzll Zuzuu1 1000 lik kullaniyorum canım bayadir kullanıyorum ama bı faydası olmadı canım bende de
tatlibebegim_ Zuzuu1 1000 mg sabah akşam evet doktor kontrolünde sonraki ay aşılama oldum tuttu 22 haftalık olduk
Zuzuu1 momofmychildren Nelere dikkat ettiniz ekstra. Bende kullanıcam ama zaten fazla yemek yiyen biri değilim hem insülin hem pcos kilo aldırıyor zaten bi türlü veremiyorum
Birsen56 Bende tesaviden önce 3 ay gibi kulandım ama ven baya kilo vermiştüm zayıftım zaten dahada zayıfladım onu kulanırken gr tatl6 istemedi canım bide günde 1 tane kulanırdım ama kaç lık kulandığım7 hatırlamıyorum üstünden baya zaman geçti