Yusufayazin__annesi doktorum yurt dışındayken başka bir doktora rutin kontrol için gitmiştim bana rahim duvarın çok kalın kanalını kapatıyor 2-3 tane kistin var bu şekilde çocuğun olmaz diye korkuttu bir çok test istedi ve beni yatış bölümüne yönlendirdi ameliyat edeceğim bu şekilde olmaz diye aşırı korkmuştum buz kesmiştim hemen geldiğinde kendi doktoruma gittim rahmim çok iyi hiç bir problem olmadığını söyledi 1 tane kistim ve polibim vardı ilaçla tedaviye başladık kistim gitti fakat polip te büyüme veya küçülme olmayınca küçük bir operasyon geçirdim polip olduğu için hamile kalsamda düşükle sonuçlanacağını söylemişti doktorum 3 aylık tedavi sonrasında operasyonumu oldum temmuzda ekimde hamile kaldım yani söyleyeceğim o ki kulak asmayın tek bir doktora başka bir doktora daha görünün regl zamanının 3. Yada 4. Günü doktora gidin ki rahim kalınlığı net anlaşılsın regl bitimine doğru veya bittiği zaman rahim zaten kalınlaşıyor o yüzden doktorlarında çağırdığı zaman regl gününün 3. Yada 4. Günü biraz uzun oldu kusura bakmayın 😋