zeynonunannesiiii Normalde karabüke devlete gidiyorum ama pek memnun değilim Kastamonu 2 saat uzaklıkta ama eğer doktorları iyiyse ultrasonlari falanda iyiyse oraya gitmek istiyorum devlet nasıl hangi doktorlar iyi,özele gidenler muayene ücretleri nedir
Ebrosko zeynonunannesiiii başından beri devlet takıpliyim. Doktorum yeliz hanım. Tavsiye ederim. Fatma nazlı hanımda çok iyidir. Bu iki doktorla görüşüp degerlendirebilirsiniz.
Fdu zeynonunannesiiii Özel takipliyim Anadolu Hastanesi Süleyman Bey. Muayene ücretleri 600 civarı doğum da 19 bin 22 bin civarı.
Dogiskoomom Özel takıplıyım. Anadolu hastanesı Nurullah bey. Cok memnunum. 595 lira muayene 75 lira nst ücreti. Doğuma en son normal 18 sezeryan 17 bucuk denmıstı. 2 gun sonra dogurcam ınsallah 🧿😍