Kızlar diş agrisi çekiyorum diş doktoru kanal tedavisi dedi ama müdahale edemem dedi 1 ay sonra gel dedi.kadin dogum doktorumda benim alanim değil diyor baska bir dis doktoruna goruneblilirsnz dedi yani 1 ay beklemem gerekiyor galiba benim gibi olan var mı