Arkadaşlar 32. haftada rapor aldım doktordan çalışmaya devam.edebilir diye, o raporda 2 ocağa kadar çalışabilir diyor.
Isyerime teslim ettim raporu ama e devlette rapor falan göremiyorum. Bu raporu sgk sistemine kim girecek ya raporu yazan doktor mu yoksa iş yerim mi ben bilemedim? Ne yapmam lazım ki benim şu an?