Bir gün doğum hikayemi buraya yazmayı sabırsızlıkla bekliyordum. Sonunda nasip oldu☺️ 28.11 de doğum yaptım ancak fırsat bulabildim. Devlet hastanesinde gerçekleşti doğumum.
O gün doğum yapacağımı anladım, hissettim ve sabah erkenden kalkıp namazımı kıldım bol bol dua ettim. Evi toparlayıp kontrole gittim. Ve tahmin ettiğim gibi suyun çok azalmış suni sancıyla doğuma başlıyoruz dedi doktorum.
Öğlen 11 de yatışım yapıldı ve suni verilmeye başladı. Son zamanlar gerçekten beni çok zorladı suni sancı zormuş. Duşa girdim yürüyüş yaptım vs sonunda çok güçlü bir ıkınma istediği geldi istemsizce ıkınıyordum. Sonra ebeler bir geldi ki bebeğimin başı gelmiş bile 😻 Hemen çatala gittik. Benim ebelerim çok iyi değildi aslında anlatıp korkutmak istemem kimseyi o yüzden çok detaya girmeyeceğim ama benim kendi ıkınmama müsade etmeden kendisi müdahale edince çok canım yandı ve ıkınamadan çığlık atmaya başladım ve bu yüzden uyuşturmadan kestiler hemen. Sonrasında üç kere felan ıkındım ve saat 19:30 da pamuk prensesim doğdu💖 O an gerçekten tüm ağrım acım dindi. Sonra dikişler atıldı ve odaya geçtik. Öyle bir rahatlama geldi ki izin verseler bebeğimi kucağıma akıp yürüyerek çıkacaktım riske atamayız dediler☺️ Allah herkese kolay doğumlar ve sağlıkla kavuşmalar nasip etsin. Sorularınız varsa fırsat buldukça cevaplayabilirim.