Günaydın 😊 akşam hava almak için dısarı cıkmıstık eşimle döndüğümde yürüdüğüm için ki fazla da yürümedim arabayla gittik ama karnım çok kasıldı gerildi geceden beri hareket ettiğim an canım yanıyor 26+4 üm acile gideyim mi? Doktor randevum yarın magnezyum yazdıracaktım zaten daha önce de böyle bir post açmıştım dinlenince geçiyordu geçmedi karnım çok acıyor resmen