Guler92__ Merhaba arkadaşlar bugün tam 30. Haftaya girdik çok şükür ama sabah böyle sanki adet olacakmisim gibi kasik ağrısı yokluyor beni korktum bunu yaşayan var mı normal mi yani bebek büyüdüğü için mi oluyor hatta biraz belim de ağrıdı
Blackkcat Guler92__ 28deyim ama ara ara yaşadığım bi durum dinlenince ya da bir süre sonra geçmiyorsa dr muhakkak gidin
Ayseumut Guler92__ adet olcakmıssın gibi kasık ağrısı oldugunda idrar yolu enfeksiyonu cıkıyor genelde bnde idrar tahlili yaptırıp kontrol ettirin
Ebru-29 Bende de aynısı oldu nst de sancım çıktı. Ciğer gelistirici vurdular dün. İhmal etmeyin hayatımın en kötü günüydü yılbaşı